четвер, 15 жовтня 2015 р.

6 клас.  Виховна година
Тема. Режим дня
Мета: навчитися складати розпорядок дня; навчитися цінувати кожну хвилину часу; розвивати вати вміння та навички самостійно планувати час. Виховувати ціннісне ставлення до себе, до свого здоровя.

Обладнання: ілюстративний матеріал (малюнок із коробки ві­тамінів «Мультитабс», зображення дітей, які зай­маються спортом,  виснажених голодом дітей в Африці, переповненої лікарні, аптеки, де можна купити будь-які ліки, тощо; дві «квіточки-семицві-точки», дві газети — два білих аркуші з написа­ми «Право дитини на здоров'я та допомогу ліка­ря порушується» (чорним кольором) та «Право дитини на здорове життя та медичну допомогу виконується» (зеленим кольором); роздавальний матеріал (тести «Що треба робити, щоб бути здо­ровим» і «Чому держава повинна піклуватися про здоров'я своїх дітей», роздруковані аркуші з кро­свордом).
Хід заняття
Слово вчителя.
Як ми використовує свій час? Давайте проаналізуємо разом. Часто час гається через лінощі. Коли ви беретеся виконувати домашнє завдання , ваша увага час від часу розвіюється через утому, необхідність переключатися з предмета на предмет, зрозуміти конкретні завдання. За рік ви виконуєте близько 5 тис. завдань з усіх предметів і втрачаєте близько 5 тисяч хвилин. За цей час можна прочитати приблизно 2-2.5 тис. сторінок художньої літератури. Це зовсім не мало. Гаяти щонайменше часу допоможе розпорядок дня.
2.Робота в групах.
Давайте розділимося на групи по 3-5 учнів і підготуємо рекомендації, як найкраще організувати свій час удома, в школі, відпочити, не забути про самопідготовку тощо.
(Після опрацювання в групах матеріал узагальнюється і записується).
Можливий розпорядок дня (з коментарем)
Підйом, зарядка, водні процедури (7.00-7.30)
Вставайте одразу, як прокинулися. В іншому разі вас охоплять лінощі і в’ялість. Перед тим як робити зарядку, необхідно відчинити кватирку. Зарядку краще виконати під музику. А потім добре прийняти душ.
Сніданок (7.30-8.00)
Уранці необхідно снідати добре, бо попереду цілий день. Їжте повільно, користуйтесь столовими приборами. Приберіть зі столу, помийте посуд.
Дорога до школи ( 8.00-8.15)
Дорогою до школи ідіть повільно, дотримуйтеся правил поведінки дорожнього руху.
Заняття у школі (8.15-14.30)
У клас приходьте заздалегідь, перегляньте підручники, згадайте домашнє завдання. Під час уроку слухайте відповіді своїх однокласниківить, ви здорові. Добре здоров'я —?- це Коли у вас нічого не болить, на уроках ви уважні, старанні, активні. Ви здорові, коли нормально зростаєте, добре себе почуваєте.
Тестування «Що треба робити, щоб бути здоровим».
       Рано лягати спати.
       Дивитися телепередачі про здоров'я:
       Займатися спортом.
       Правильно харчуватися. Займатися фізичною працею. Мати особисте мило і мочалку.
       Не  виходити  На  вулицю,   не  запрошувати  нікого в гості.
Стежити за чистотою свого одягу та взуття. У Конвенції про права дитини записано, що всі діти світу мають право на допомогу лікарів. Держава повинна опіку­ватися їхнім здоров'ям, і відповідати за це.
Тестування «Чому держава повинна піклуватися про здоров'я своїх дітей».
Учні заперечують або стверджують наведені положення.
1.    Тому що із здорових дітей виростуть здорові та розум­ні дорослі громадяни.
2.    Якщо будуть хворіти і голодувати діти, країні буде соромно перед іншими державами.
3.  Якщо діти нездорові, народ не має майбутнього.
(Під час обговорення відповідей слід зазначити, що всі ці
твердження правильні.)
Слово вчителя.
На жаль, у багатьох частинах світу діти хворіють, голо­дують, навіть вмирають.
Запитання до учнів.
Звідки ми можемо дізнатися про всі сумні чи веселі но­вини у світі? (З теле- і радіопередач, газет.)
Слово вчителя.
Правильно, і всі ці новини для нас готують журналіс­ти. Хочете побувати на їхньому місці? (Учитель поділяє учнів на дві групи.) У нас є дві команди журналістів. Ви будете створювати новий випуск газети «Айболить». На ваших столиках багато малюнків і фотографій. (Команди мають однакові комплекти ілюстративного матеріа­лу.) Випуск першої команди має назву «Право дитини на здоров'я та допомогу лікаря порушується», другої команди — «Право дитини на здорове життя та медичну допо­могу виконується».
(На гру відводиться 7—10 хв.)
Молодці, журналісти! Отже, там, де піклуються про здоров'я дітей, виконують право дитини на швидку і якісну медичну допомогу, там діти займаються спортом, отримують якісну і здорову їжу, вітаміни; якщо захворіли, лікуються В сучасних обладнаних лікарнях; допомагають їм добрі вмілі ./і і карі; є всі необхідні ліки.
А там, де право дитини на здорове життя, швидку і якіс­ну медичну допомогу не виконується, діти не мають чим зайнятися, палять, голодують, п'ють забруднену воду; якщо захворіли, не мають змоги лікуватися в лікарні, отримати допомогу освічених лікарів і необхідні ліки.
Кожна-держава повинна турбуватися про здоров'я своїх дітей, але й ви самі та ваші батьки повинні докладати всіх зусиль, щоб ви росли здоровими.



Немає коментарів:

Дописати коментар